CONCURS ART URBÀ A RIOLA /CONCURSO ARTE URBANO

🔊〰️CONCURS D’ART URBÀ A RIOLA〰️🎨

Amb la finalitat de millorar murs i mitjaneres deteriorades, ajudar a renovar façanes, i crear espais d’art al municipi, afavorint elements què ajuden a fomentar el turisme, creem aquest concurs, pensant també en desenvolupar a Riola, altres expressions artístiques com és l’art mural.

Ja s’ha obert el termini per a procedir a votar el que més us agrade.

Els artistes ja han presentat els esbossos versant sobre les següents temàtiques i valors:
– Tradicions del poble de Riola,
– Relacions intergeneracionals (p.ex: avis-néts),
– Principis d’igualtat i respecte
– Diversitat funcional
– Naturalesa i medi ambient.

ℹAl codi QR, us presentem els esbossos per a que en cada unitat familiar voteu un. Podreu votar de forma presencial a l’Ajuntament o escanejant el codi QR de baix.

També es podrà accedir a la consulta dels esbossos a través del següent enllaç:

ENLLAÇ

Els/les propietaris/es dels immobles poden oferir a l’Ajuntament el seu espai i consentiment, per desenvolupar la pintura al mateix.

🔎👥Els veïns i veïnes podreu escollir d’entre els esbossos, els que més us agraden per a ser pintats als murs oferits.

🗳 El termini per a votar finalitza el 19 de novembre.

A través de la participació ciutadana vosaltres sou el jurat! 🎨🖼

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

PROPOSTA D’ADJUDICACIÓ DE CONCURS