LA DIPU ET BECA 2019   CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE FORMACIÓ «LA DIPU ET BECA» DE L’AJUNTAMENT DE RIOLA, EN EL MARC DEL PROGRAMA PRÀCTIQUES FORMATIVES PER A JOVES DE LA DIPUTACIÓ DE VALÈNCIA

NÚMERO DE BEQUES: 2 BEQUES, que es distribuiran de la següent forma: quatre becaris durant el mes de juliol de 2019.

Qui pot optar?

Estudiants universitaris i de Formació Professional que complisquen els requisits exigits en la convocatòria amb 18 anys d’edat o més.

On es depositen les sol·licituds?

De forma presencial en l’Ajuntament de Riola (Registre d’entrada en Carrer Ample, num. 5) Sol·licitud (annex I)  i els documents aportats indicats en la sol·licitud.

En cas de registrar per la seu electrònica , apartat ATENCIÓ AL CIUTADÀ – INSTÀNCIA GENERAL,  adjuntar tots els formularis i documents a la instància general indicant Programa La Dipu et Beca 2019.

Quin és el termini de sol·licitud?

12 de juny de 2019 fins al dia 18 de juny de 2019, a les 13:30.

Quan pot durar la beca?

Des de l’1 de juliol fins al 31 de juliol de 2019

Normativa

Convocatòria Diputació publicada en el B.O.P. núm. 106 de data 4 de juny de 2019  (link Diputacio:  http://www.dival.es/GestioDelTalent/va/beques-la-dipu-et-beca)