PROCÉS DE LICITACIÓ: LLAR DELS JUBILATS

ANUNCI relatiu a la licitació per a l’adjudicació del contracte administratiu de concessió de serveis de gestió i explotació del servei Bar Jubilats

De conformitat amb la Resolució d’Alcaldia num. 873/2021, per mitjà del present anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, atesa l’oferta econòmicament més avantatjosa, amb diversos criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte d’explotació del bar municipal Llar dels Jubilats, conforme a les següents dades:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Ajuntament de  Riola

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretària de l’Ajuntament

c) Obtenció de documentació i informació: Secretària de l’Ajuntament

Dependència: Secretaria.

Domicili: Carrer Ample num. 5

Localitat i codi postal:  Riola, 46417

Telèfon: 961702201

Correu electrònic: secretaria@ajuntamentderiola.org

Data límit d’obtenció de documentació i informació: Quinze dies naturals a comptar des de la seua publicació en el PLACE

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: Contracte concessió de serveis

b) Descripció: Servei de bar municipal Llar dels Jubilats

c) Duració del contracte: El termini de duració serà de dos anys a comptar des de la data de la signatura del contracte. Aixi mateix, el contracte podrà ser objecte de pròrroga per períodes anuals, fins a un màxim de dos.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert, mitjançant concurs, oferta econòmica més avantatjosa amb criteris d’adjudicació.

4. Pressupost base de licitació:

a) Import: 20.-€/mensuals

5. Garanties:

a) Provisional: No s’exigeix.

b) Definitiva : 200,00.-€

6. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació.

a) Registre de l’Ajuntament, en sobres tancats, en horari d’atenció al públic, en el termini de quinze dies naturals a comptar des de la seua publicació en el PLACE

b) Modalitat de presentació: Presencial, a l’Ajuntament de Riola, en les oficines de Correus o en registres d’altres administracions.

La presentació d’una proposició suposa l’acceptació incondicionada per l’adjudicatari de les clàusules del plec de condicions administratives.

DOCUMENTACIÓ

PLEC CLAUSULES ADMINISTRATIVES