Renovació de l’enllumenat del municipi

PROGRAMA ESTALVI I EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN ELS SISTEMES D’ENLLUMENAT PÚBLIC EN MUNICIPIS DE LA CV (IVACE)

L’Ajuntament de Riola ha procedit a renovar les instal·lacions d’enllumenat públic extern existent, substituint la totalitat de lluminàries del municipi; 450 unitats.

S’instal·laran lluminàries model Unistreet mini del fabricador Philips, de LED càlid de 35 W en els següents carrers: Carrer Pilotari Eusebi, Camí de l’Ancora, Carrer Joan Fuster, Carrer Mestre Rodrigo, Avinguda Sueca, Carrer dels Neus, Avinguda de València, Carrer Picasso, Carrer Mestre Serrano, Camí Racó, Carrer Santa Maria La Major, Carrer Antonio Machado, Carrer de la Pilota i Carrer Sanchis Guarner.

S’instal·laran lluminàries model Unistreet mini del fabricador Philips de LED càlid de 61 W en els següents carrers: Carrer de les Barques, Avinguda 25 d’abril, Avinguda de l’Oest, Avinguda Ribera Baixa, Camí del cementeri i Plaça Constitució. Tots dos models porten regulador de doble nivell.

S’instal·laran lluminàries model Piano mini, del fabricador Schreder-Socelec de 35 W en el Passeig del Riu, en color blanc.

S’instal·laran lluminàries model Valentia del fabricador Sofolight, de 33.5 W en el barri antic, concretament als carrers Caballers, Ample, Sant Cristòfol, Sant Roc, Sant Vicent, Sant Josep, Llibertat, Sant Antoni Abad, Sant Francesc, Sant Salvador, Blasco Ibáñez, Luis March, Campanar Vell, Jose Iturbi, Alzira i Plaça de la Constitució.

S’instal·larà retrofit Led de Sofolight de 35 W en les lluminàries model Albany instal·lades en el Carrer Major.

S’instal·larà model Dulcinea BDP102 del fabricador Philips, de 35 W en Plaça País Valencià, Passeig del Pla, Plaça Constitució, Avinguda de Sueca, Plaça Carlos Marx, Avinguda de València, Carrer Picasso, Mestre Serrano, Albereda Assut, Polígon, Santa Maria la Major, Tirant lo Blanch, Antonio Machado, Sanchis Guarner, Refinet, Carrer les Barques i Salvador Allende.

Aquestes actuacions es troben incloses en el programa ESTALVI I EFICIÈNCIA ENERGÈTICA EN ELS SISTEMES D’ENLLUMENAT PÚBLIC EN MUNICIPIS CV de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) amb número d’expedient E4SP41/2018/83 que comptarà amb finançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) en un percentatge del 50% a través del Programa Operatiu FEDER de la Comunitat Valenciana 2014-2020.

L’empresa adjudicatària de les obres és ELECNOR S. a. per un import de 112.436,69 euros (IVA inclòs).